Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Disa - 9 mars 2014 18:43

Hej har inte skrivit så mycke dem senaste dagarna men jaja,
I fredags så var jag på Center Cyd med två kompisar och vi hade jätte kul, vi var där ganska sent så där var ju nästan helt tomt. Men jag köpte iallafall en liten perfym, en maskara och nagellack. Igår var jag också på center syd och maxi då köpte jag en eyeliner och nagelklistermärke eller vad man nu ska säga, sedan idag var vi och badade och efter det så åkte vi till Nova. Där så köpte jag ett nytt mobilskal och en rosa laddare. Jag kanske inte har sakt det men jag tappade bort min mobil för några veckor sen och tre veckor senare hittade vi den utomhus... Men den funkar iallafall!
Sedan har jag varit med en kompis nu på eftermiddagen och jag fick massor av nagellack ? men skola imorgon, kul... -.-
Kommer nog upp en bild imorgon på alla sakerna och en Haul på VideoFyMe! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards