Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

Förbjuden mustasch

Av Disa - 10 februari 2014 21:57

Just nu så är det typ ganska "inne" med mustasch, innan såg jag en bild på instagram ( på en mustasch ) som fick mig att minnas en sak, detta hände alltså i skolan:

Jag och två andra kompisar kom på den briljanta idéen att rita mustasch, men vi glömde det hela tiden, denna dagen när vi skulle ha mustasch hette alltså "mustaschdagen".
Men så en dag så kom vi på det igen, så vi gick och målade mustach efter lunch.
Rasten var ju as kul, vi tyckte såklart att det var skit kul.
Men så visade sig att man inte "får" ha mustasch... Våra lärare
blev jätte sura för att vi inte ville ta bort den.
Fy vad besvikna vi blev!
Så, där var den dagen förstörd :D

Sedan så hittade jag också en lite rolig serie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Disa - 23 mars 2014 20:08


Heejsan, jag vet att uppdateringen är sjukt dålig, men det är mycket med skolan och så. Nationella proven har satt igång, och det händer ganska mycket nu.  Iallafall så är det bara jag och pappsen denna veckan, mamma och lillbror är på akuten     ...

Av Disa - 23 mars 2014 20:08


Heejsan, jag vet att uppdateringen är sjukt dålig, men det är mycket med skolan och så. Nationella proven har satt igång, och det händer ganska mycket nu.  Iallafall så är det bara jag och pappsen denna veckan, mamma och lillbror är på akuten     ...

Av Disa - 23 mars 2014 20:08


Heejsan, jag vet att uppdateringen är sjukt dålig, men det är mycket med skolan och så. Nationella proven har satt igång, och det händer ganska mycket nu.  Iallafall så är det bara jag och pappsen denna veckan, mamma och lillbror är på akuten     ...

Av Disa - 9 mars 2014 18:43

Hej har inte skrivit så mycke dem senaste dagarna men jaja, I fredags så var jag på Center Cyd med två kompisar och vi hade jätte kul, vi var där ganska sent så där var ju nästan helt tomt. Men jag köpte iallafall en liten perfym, en maskara och nag...

Av Disa - 3 mars 2014 15:33


Här kommer en best friends tag med Tintin! Finns även video på VideoFyMe! Jag på VFM: @elektra01 Tintin på VFM: @nitnitan Hur och när träffades ni? Vi har alltid gått i samma klass, det är inte förens nu som vi har börjat va. Vilket är er...

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards