Alla inlägg under februari 2014

Av Disa - 10 februari 2014 21:57

Just nu så är det typ ganska "inne" med mustasch, innan såg jag en bild på instagram ( på en mustasch ) som fick mig att minnas en sak, detta hände alltså i skolan:

Jag och två andra kompisar kom på den briljanta idéen att rita mustasch, men vi glömde det hela tiden, denna dagen när vi skulle ha mustasch hette alltså "mustaschdagen".
Men så en dag så kom vi på det igen, så vi gick och målade mustach efter lunch.
Rasten var ju as kul, vi tyckte såklart att det var skit kul.
Men så visade sig att man inte "får" ha mustasch... Våra lärare
blev jätte sura för att vi inte ville ta bort den.
Fy vad besvikna vi blev!
Så, där var den dagen förstörd :D

Sedan så hittade jag också en lite rolig serie

Av Disa - 10 februari 2014 14:49

1. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Jag är helt forever alone, min hund..

2. Hur lång är du?

Längre än en meter

3. hur gammal är du om fem år?

Jag fyller snart 13, så18

4.Vilken är den senaste filmen som du har sett?

Big mama tror jag

5. Vem ringde du senast?

Tilda 15.26

6.Vem ringde dig senast?

Tilda 08.18

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"gullig" från min mamma efter jag hade skickat en video på Maya ( vår hund )

8. Vad gillar du mest, ringa eller smsa?

smsa! Duh! det är 2014! ( skoja )

Nä, men jag vet inte, men jag tror sms.

9.Är dina föreldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du din mamma senast?

I morse när hon sa att jag skulle gå upp

11. Vilken ögonfärg har du?

Ljusgrön

12.  När vaknade du idag?

När min mamma väckte mig, typ 08.00

13.Vilken plats skulle du hälst inte velat vara på?

Skolan, jag är sjuk!

14. Vad dricker du till frukost?

Juice eller te

15. Har du en dator?

Nej, jag bloggar från mitt Nitendo DS! -.-

( ja, för er son inte fattar, man kan inte blogga från Nitendo Ds, så ja, jag har en dator :D )

16. Något du inte kan leva utan?

Mina djur, familj och vänner  

17. Vad är det första du gör när du vaknar?

Kollar Instagram och spelar Flappy Bird

18. Vad brukar du göra innan du går och lägger dig?

Kolla Instagram och spelar Flappy Bird

19. Vad är det dyraste du äger?

Typ familjens hundar, om inte det, systemkameran eller mobilen/min ipad

20. Var är du just nu?

Lillebrors rum


Ja, det var 20 frågor om mig, videon finns på VideoFyMe!

Av Disa - 10 februari 2014 12:55

Sjuk idag då, ont i huvudet och väldigt förkyld, det betyder också att det kommer videos på VideoFyMe, kolla in dom!

www.videofyme.me
Jag heter elektra01

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards