Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Disa - 25 februari 2014 21:54

Har haft en ganska nice dag faktiskt, och ja, jag har varit i skolan. Vi har typ inte gjort någonting annat än ett grupparbete känns det som, lite störigt mattelektion och engelskan var väl lika uppskattad som vanligt, inte särskilt mycket. Matte prov i morgon då, Gud vad kul...
I morse när jag skulle cykla hade jag lite otur, cykeln har stått säkert hela vintern och min hjälm var borta, jag hade punka/väldigt dåligt med luft i båda decken och jag höll på att köra in i en tunna. Sedan när vi var på hundkursen gick väl allt helt okej, jag tyckte ändå att Maya förstod vad jag ville ganska snabbt. Idag skulle vi lära hunden att sitta medan vi ( ägarna ) gick ett steg bort, och hälsade på någon annan. Maya ville först inte att jag skulle lämna henne - gå en halv meter bort, men hon förstod grejen ganska snabbt. Sedan när vi skulle ha lite teori så spillde jag ut jättevarmt vatten ( nyss från vattenkokaren ) över foten, fy fan vad det gjorde ont. Och så gick jag och mamma in en snabb runda inom maxi när jag kom hem från skolan, man fick tydligen gratis kattmat och kattöron, fast vi har ingen katt..
Men iallafall nu är det vår! Fast det tycker jag så fort det är sol ute, även om det är iskallt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards