Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Disa - 24 februari 2014 20:40

Ja, vi hade en ny lärare, hon verkade väl helt ok, men hon har bara svenska och so.
Sedan har jag varit hos en kompis som nys har flyttat ut lite längre ut på "landet" eller rättare sakt utanför Kävlinge, dem hade det jättefint och mysigt. Vi gick ut med deras grannes hund Cindy/Zindy vet inte riktigt hur det stavas, men hon var iallafall en jaktlabbe, ganska liten i storleken fasten hon var nio år. Hon var iallafall super glad över att få gå ut och vi gick över åkrarna, och försökte kasta boll med henne, fast hon brydde sig inte över huvudtaget om bollen. Hon var iallafall jätte söt och gullig <3 det känns faktiskt lite som om det börjar bli vår här hos oss, ska till och med cykla till skolan imorgon.

Också världens sötaste ödla ^.^ han ser så rolig ut när han springer! Men dessa maskarna som dem äter...

Av Disa - 24 februari 2014 15:30

Kan knappt tänka mig att min gammal hund har fyllt tio, och vi missade hanns födelsedag...
Världens finaste hund som har funnits för mig hur länge som hälst! ^.^

Sixten <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards