Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Disa - 23 februari 2014 20:22

Måndag i morgon, skulle gärna ha en vecka till med lov. Och dessutom ska vi få en ny lärare, snart, jag har faktiskt ingen koll på när men jag har fått för mig att det är denna veckan.
Men idag har jag iallafall bowlat men mamma pappa och lillebror. Jag är sämst på bowling... Sedan var jag på söndagspasset ( spinning ) det gick as bra! Sååå kul! Jag brukar gå på onsdagspasset men jag ska gå på båda. Den ända skillnaden är att onsdagspasset är 45 min och söndagspasset är 60 min, och så är det lite andra övningar tror jag 0.0 och jag har precis som med allt annat, ingen koll ^.^ går på spinning på kraftverket i lödde, jätte bra!
Grannen kom också förbi idag och jag fick jätte söta Body butter från The body shop <3 jätte finna så dem blev jag jätte glad för! Jag fick det för att jag hade passat katterna, kommer nog sakna dem lite, dem är så söta och gosiga så att det inte är sant! <3 Hoppas att det blir en lugn vecka nu. Funderar på att designa om bloggen, kanske något som man inte tröttnar på lika lätt? Ska nog göra det när jag får tid <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards