Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Disa - 20 februari 2014 07:35

I Tisdags var jag på hundkurs med vår lilla Maya, men egentligen så måste man säga hundledarskapsutbildning eftersom att det typ handlar till 100% om ägaren. Först var vi i ett rum och hade typ teori, och där fanns massor av kakor o.0 men jag fick äta tre -.- Sedan gick man in på en stor plan med stora lampor och han som pratade hade högtalare, Maya blev lite rädd i början och gömde sig bakom mig men sedan var hon bara nyfiken på dem andra hundarna, sedan när vi skulle gå lite runt fyra koner i mitten, medan alla andra tittade så var hon jätte jätte duktig, och det kändes verkligen som om alla tittade extra mycket 0.0
En sak som jag inte var beredd på var att jag var yngst, alla andra var vuxna. Men det ska bli jätte kul att gå där med Maya! ^.^

Igår tittade jag snabbt förbi min kompis och tittade på de små kaninungarna, bara fem dagar gamla <3 det var fyra stycken tror vi. Och sedan var jag på spinning på kraftverket ^.^

Dålig bild ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards