Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Disa - 12 februari 2014 06:59

Heej, detta skulle egentligen kommit upp igår men ja ja.
En av mina kompisars kanin ska få kaninungar nu i veckan och jag ska få hjälp till att ta hand om dem! ^.^
Men hursomhelst så kom jag att tänka på att väldigt många barn har egna husdjur... Och det kan ju vara bra, om man kan ta hand om dem!
Jätte många djur sitter helt ensamma i sinna burar! Dem är faktiskt ingen leksak som man bara kan lägga i en låda när man har tröttnar, ett djur lever, så Usch för folk som inte kan ta hand om sinna djur! Själv så har jag adopterat min kanin Furbee, och först var han väldigt aggressiv, man kunde inte ens ge honom mat utan att han högg en! Då fick jag också lära mig att kaniner kan morra, för det kunde han! Men nu är han världens snällaste och jätte gosig, men ibland kan han ju morra till, men alla kan ju vara på dåligt humör ^.^ men ja ja, jag ska nog gå upp nu, annars missar jag bussen!^.^

Världens sötaste! ^.^

Så söt men lite sorlig serie! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, väkommen till min blogg,jag är en tjej på 12 år som bor i Sverige, resten får ni lista ut själva igenom att läsa min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards